Протягом тривалого часу працювала потужна інформаційна кампанія з «очорнення» Юлії Тимошенко як політика.
Скандальний політтехнолог Пол Манафорт дискредитував головну опонентку Віктора Януковича та Партії регіонів, розповсюджуючи наклепи щодо причетності Тимошенко до замовлення вбивства та фейкові звинувачення у підтримці нею антисемітизму.
Як зазначають у тексті обвинувачення спеціального прокурора Роберта Мюллера, фрагменти якого отримали журналісти, розроблені технології мали позбавити лідера «Батьківщини» підтримки з боку Адміністрації Барака Обами.
Так, у жовтні 2012-го року Манафорт організував схему з метою, як він писав у одному з листів, переконати «євреїв у команді Обами» натиснути на Адміністрацію відмовитись від підтримки Тимошенко та підтримати Януковича.
В арсеналі «ідей» скандального політтехнолога, за які українська тодішня влада платила шалені гроші, – підкуп юристів та журналістів, європейських та ізраїльських політиків, замовлені лобістам США статті, які дискредитували б Юлію Тимошенко.
За сотні мільйонів доларів образ сильного політика, головного опонента Януковича, паплюжили, підкуповуючи західних політиків, створюючи фіктивні сайти тощо. Ключем до «чорної» стратегії був фейковий експертно-аналітичний Центр досліджень країн колишнього Радянського Союзу. Його планували використовувати як базовий ресурс для легалізації фейків про лідера «Батьківщини», які потім тиражували тисячами замовних публікацій – як в Україні, так і за кордоном.
Для США справа Манафорта – це історія з несплатою податків, для України – історія про величезну корупцію в країні. Гроші, які через офшори переводили Манафорту, були вкрадені в українського народу.
Але в цій брудній історії є ще один цікавий епізод!
Судовий розгляд у США також викрив факти співпраці команди Пола Манафорта із Петром Порошенком. Сьогодні вже нова влада знову намагається приструнити незручного політичного опонента в особі Тимошенко напередодні двох виборів – парламентських і президентських. Знову натовп порохоботів займається тою ж таки дискредитаційною кампанією в соцмережах.
Чим ближче до виборів, тим більше ми бачимо від Банкової нових фейків зразка Манафорта про головного опонента президента. Усі дискредитуючі лідера «Батьківщини» матеріали розміщуються в центральній і регіональній пресі. І з огляду на обсяги, коштує це не дешево. Але як і Янукович, Порошенко сьогодні може собі це дозволити. І грошей Порошенкові на це не шкода – його змушують зовсім невтішні позиції в президентському рейтингу та в рейтингу партій.
Сергій Євтушок, народний депутат від «Батьківщини», Lb.ua, 15 вересня 2018р.