Незважаючи на те, що «Київенерго» позбулося теплового господарства, а електричні мережі перейшли у новостворене підприємство ДТЕК Київські електромережі, рівень сервісу залишається низьким.
Мало того, що структура центрів обслуговування клієнтів є малозрозумілою, то ще й очікування прийому в них затягується на години.
Незрозуміло чому, але здати чи забрати документи щодо підключення до мереж фізичної особи, можна лише в одному місці – на проспекті Голосіївському (біля Деміївської площі). І це на все місто з населенням у декілька мільйонів. Але й в цьому одному місці монополіст оптимізував свою структуру, зменшивши кількість спеціалістів, що обслуговують клієнтів.
Внаслідок такої «оптимізації» у чергах сидиш годинами. Отримавши талончик о 13:19 та досидівши до 14:00, я підійшов до рецепції спитати, коли ж зрештою мене приймуть. Все, що мені потрібно було, – забрати лист. З жахом і обуренням дізнався, що сидіти доведеться… ще 2 години!
Шановні ДТЕК Київські електромережі, а можна я також оптимізую свій бізнес і платитиму вам за електроенергію, наприклад, через рік? Або ж підрядники роботи виконуватимуть вам, виходячи з власної економічної доцільності, а не виконання власних зобов’язань? Чому я чи інші громадяни або представники малого та середнього бізнесу мають використовувати свій робочий час, втрачаючи заробітну плату або прибутки, висиджуючи в чергах?
Вважаю, що на законодавчому рівні слід обмежити час обслуговування клієнтів підприємствами-монополістами та житлово-комунального господарства, а за порушення – карати штрафами. Звернуся до Юлія Тимошенко та депутатів «Батьківщини» з відповідною законодавчою пропозицією.
Олександр Трохимець, офіційний представник Юлії Тимошенко у «тарифних» судових процесах проти уряду та НКРЕКП, Facebook, 15 серпня 2018р.