Альона Шкрум: Ми програємо конкуренцію за туриста

Обкладинка відомого журналу TIME – 100 найкрутіших місць світу 2018.

Не міст або країн, а саме – місць. TIME відібрало з тисяч номінацій нові маловідомі найкрутіші парки, спа,природні дива, культурні центри, готелі, цікаві «experiences» – враження.

Це все, що TIME радить відвідати у цьому році.

Аудиторія цього журналу – близько 25 млн читачів, в паперовому вигляді та он-лайн.
Це найпопулярніший щотижневий журнал світу. Він є у кожному аеропорту.

В переліку відібраних місць, які радять відвідати, з нашого регіону:

• є ресторан у горах Словенії,
• готель-палац у Варшаві (Польщу взагалі називають новим в Європі надпопулярним напрямом для туризму і радять туди їхати через низькі ціни і гостинність),
• є центр Тбілісі,
• є якийсь невідомий мені парк у Москві
…і немає ні слова про Україну.

Ми програємо конкуренцію не лише за інвестиції чи за талановитих робітників, які ідуть з країни. Ми програємо конкуренцію за туриста.

За величезний шматок світового пирога, коли до 15% ВВП країн наповнюють не сировинні галузі, а саме туризм. І відсоток туристів лише росте.

Жодного міста України не має у рейтингу найпопулярніших міст світу.
Зате там є три (!) болгарських міста! Є Прага, Будапешт (49 місце), Бургас (69 місце), Варшава (73 місце), Краків, Софія…!

До нас їхати – навіть не радять. Про нас не знають. Влада палець о палець не вдаряє, щоб донести інформацію і прорекламували нову країну для туриста, який вже всюди був і зажди шукає щось нове.

Тоді як Президент Макрон у щорічному зверненні – ставить завдання уряду збільшити кількість туристів до 2020 року у Франції – до 100 мільйонів, у нас туристів – так і не спромоглися чітко порахувати.

А з усіх іноземців, які відвідали країну (з нещасних 14 млн), найбільше «туристів» з РФ та Молдови. Ага. Тільки половина з них точно не мають відношення до туризму і не додають коштів в нашу економіку.

В кожному випуску TIME – я бачу красиву рекламу Хорватії та Індії.

В іншій популярній міжнародній пресі та на інтернет сайтах – рекламу Грузії, Боснії та навіть Албанії.

В популярних туристичних гідах Lonely planet мені одразу висвічується яскрава реклама сусідніх до нас країн.

Лише ніде немає нас.

Ось що називається відсутність пріоритетів галузей розвитку та безглузда, фактично неіснуюча урядова політика з цього питання.

Альона Шкрумнародний депутат від «Батьківщини»Facebook, 13 вересня 2018р.

Календар новин

Останні новини

Фото дня

Відео дня

Пряма мова