Рішення транспортного колапсу – це завдання № 1 для мене. Я реально бачу можливість за п’ять років побудувати два тунелі без використання бюджетних коштів, саме на підставі залучення інвестиційних грошей. Київ захлинеться без цих двох тунелів. Як мінімум це мусить бути тунель із лівого берега на проспект Перемоги та з Бальзака – на Богатирську.
Міст Патона вкрай втомився, його найближчим часом треба ставити на капремонт, міст Метро — майже вкрай втомився й теж потребує ремонту. Мова і про міську електричку — її обов’язково треба запускати, і про швидкісні трамваї, як із лівого берега на правий, які повинні бути зав’язані на цю електричку.
Я розумію транспортну логістичну схему міста і знаю, що на будівництво Великої окружної дороги піде 20 років, що б там не говорила Ірина Верещук, але вона не до кінця усвідомлює всю проблему.
Тепломережі, каналізаційні колектори, Бортницька станція аерації — усе це в пріоритеті. Не розв’язана проблема зі старим сміттєспалювальним заводом і його модернізацією, не кажучи вже про новий.
Олексій Кучеренко, народний депутат від «Батьківщини», Facebook, 6 жовтня 2020 року.