В столиці розробляється порядок супроводу дітей під час інклюзивного навчання в освітніх закладах.
Депутатка Київської міської ради від «Батьківщини», секретарка Постійної комісії з питань охорони здоров’я та соціальної політики Богдана Тимощук наголосила, що надання даної соціальної послуги потрібно врегулювати відповідно до чинного законодавства. Окрім цього, ретельно перевірити спроможність закладів освіти щодо забезпечення комфорту дітей з особливими потребами, які навчаються за інклюзивною освітою.
«У загальноосвітніх закладах зростає кількість учнів з особливими освітніми потребами, які потребують інклюзивної форми навчання. Соціальна послуга супроводу надається дітям на підставі висновку інклюзивно-ресурсного центру. Вона здійснюється асистентом учня – соціальним робітником, одним із батьків учня, або уповноваженою ними особою за умови проходження спеціальної підготовки. Запровадження даної моделі організації навчання й виховання у столичних школах потребує особливої підготовки супроводжуючих, оскільки ефективність інтегрованого та інклюзивного навчання багато в чому залежить від якісного соціально-педагогічного супроводу дітей з інклюзією. Це рішення допоможе забезпечити для всіх рівні можливості щодо налагодження соціальних зв’язків та можливості брати участь в основних сферах життя і діяльності школи, готуючи себе до повноцінного майбутнього у суспільстві», – зазначила Богдана Тимощук.