Днями депутат Київради від «Батьківщини» Олександр Бродський звернувся до Віталія Кличка з проханням врегулювати використання електросамокатів.
Як повідомляє пресслужба Київського міського партійного осередку, відповідь Віталія Кличка вразила «батьківщинівця».
«Столиця чекає на вирішення цього питання у стінах Верховної Ради, де ще 1,5 року тому зареєстрували відповідний законопроєкт. Абсолютно незрозуміло, на яких умовах і за якими правилами в Києві працює 6 приватних операторів, а це більше 5 тисяч електросамокатів, та що з того отримує бюджет? Плюси очевидні: не залежиш від графіку роботи громадського транспорту, автодороги розвантажені, повітря чистіше і сам транспорт викликає дитяче захоплення! Однак, Київ сьогодні не має жодних дорожніх правил для електросамокатів, моноколес, сігвеїв», – наголосив політик.
Депутат навів приклади досвіду інших країн, де основні питання вже врегульовано.
«1. Швидкість. У Франції – це 25 км\год. у Грузії – 20 км.\год. в паркових зонах до 15 км.\год.
2. Вік. У Німеччині з 14 років, Франція, Грузія з 12 років.
3. Місце. Багато країн однозначно визначилися, що тротуар – лише для пішоходів! Для електросамокатів – велодоріжки та права сторона дороги, але з дотриманням ПДР.
4. Парковка в чітко визначених місцях!
5. Відповідальність. Так за проїзд на тротуарі у Парижі порушник сплатить 135 євро, а за перевищення швидкості – 1500 євро! 6. Є ще багато нюансів: заборона використовувати навушники та телефони під час руху на електросамокаті, обов’язок вдягати шолом, мати світлові прилади та сигнал, заборона їздити удвох, необхідність мати відповідне посвідчення та пройти сертифікацію двоколісного», –зазначив Олександ Бродський.