У Києві вже третій тиждень працює неурядова «гаряча лінія» з проблемних питань під час карантину.
Ініціював запуск проекту очільник Київської міської «Батьківщини», голова Центру захисту киян Віталій Нестор.
Політик розповів, хто найчастіше звертається по допомогу, а хто сам готовий допомагати.
«До початку карантину Центр захисту киян працював у двох напрямках: надання безкоштовних юридичних консультацій і проведення освітніх заходів. Після початку карантину на нас посипалися дзвінки киян, які не розуміли, як діяти в нових умовах, що можна робити, а що ні, як захистити свої права. Ми вирішили перелаштувати свою роботу і відкрити «гарячу лінію» з питань карантину. За номером 0-800-30-20-19 можна отримати необхідну підтримку. Усі дзвінки та консультації безкоштовні», – сказав Віталій Нестор.
Партієць зазначив, що на гарячу лінію найбільше надходить повідомлень про порушення умов карантину, про заклади, які продовжують працювати, хоча мали б бути зачинені.
«Щоб запобігти таким випадкам, ми спілкуємося з правоохоронцями. Багато запитів надходить про юридичну допомогу, як отримати виплати по безробіттю, як карантин впливає на надання відпусток, лікарняних, оплату комунальних послуг. З таких питань ми готуємо чіткі інструкції, які викладаємо на нашому сайті та у соціальних мережах. Значна кількість звернень надходить через відсутність дезінфекції у житлових будинках та магазинах. Останнім часом все більше звернень надходить від тих, у кого закінчилися, або закінчуються гроші на проживання. Це дуже серйозна проблема і поки що, на жаль, ми не бачимо чіткої позиції влади з її розв’язання», – розповів Вітлалій Нестор.