Фракція «ВО «Батьківщина» у Київраді висловила свої зауваження та пропозиції до проекту рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року №20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві».
Кияни негативно ставляться до засилля рекламних скроллів, бордів та сітілайтів, які нав’язливо встановлюють на будь-яких вільних ділянках столиці. Тому було б непогано використовувати кошти, отримані за надання площі під рекламу, на соціальні програми. Наприклад, на відродження річки Почайна чи Либідь тощо. І цю норму треба прописати у відповідному документі.
Окрім того, фракція пропонує заборонити в подальшому встановлення рекламних конструкцій «скролл» як таких, що особливо псують зовнішній вигляд столиці України, бо в порівнянні з білбордами, займають більше місця для розміщення своїх конструкцій. Це, зі свого боку, може призвести до монополізації ринку.
Запропонований проект не містить перехідних положень щодо розгляду поданих, але не розглянутих заяв на встановлення рекламних конструкцій та розміщення реклами. Тоді як бути тим людям, які зібрали необхідні документи за старим порядком і чекають на відповідь? Вони змушені будуть знову витрачати час на збір додаткових документів за новими правилами чи ні?
Місто повинно сприяти розвитку місцевих рекламних компаній, які працюють з місцевими виробниками та сплачують податки до бюджету Києва.
Відповідно до проекту, Концепцію розвитку зовнішньої реклами пропонується замінити Правилами розміщення рекламних засобів в місті Києві.
Поясню: Концепція розвитку зовнішньої реклами в місті Києві – це базовий документ. Правила розміщення рекламних засобів у Києві – це нормативно-правовий акт. Ці два документи є різними за призначенням. Тому, з юридичної точки зору, доречніше внести зміни до існуючої концепції, а не видавати новий нормативно-правовий акт, який ліквідує її.
Також перед розглядом запропонованого проекту фракція «ВО «Батьківщина» у Київраді вимагає:
- Заслухати звіт про виконання рішення Київради від 26.01.12 №20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві»;
- Озвучити суму фінансових надходжень від реклами та, на які потреби міста вони витрачаються;
- Враховуючи проведення міжнародного пісенного конкурсу Євробачення у Києві, комунальні служби повинні до квітня 2017 року закінчити планові роботи з демонтажу незаконної реклами та благоустрою цих місць. А після завершення Євробачення – продовжити планові роботи.
Володимир Бондаренко, голова фракції ВО «Батьківщина» у Київраді, Facebook, 28 лютого 2017р.