Вчора свідомо оминав цієї теми, але таки скажу.
Про тих, хто вистрибує з антивоєнним плакатом в прямому етері, на каналі, де останні 20 років немає ніяких прямих етерів.
Проти нас ведуть гібридну війну. Не тільки зброєю, а й інформацією.
Тікаючи від кадирівців, які намагались захопити мене і команду в Донецьку, обороняючи Маріуполь у 2014 році, ми ясно це усвідомили. Від «пліткарок», яких саджають на зупинках у Маріуполі, щоб сіяти паніку, до замовних сюжетів і провокацій на телебаченні. Я все це вже бачив. Знаю ці підлі росіянські прийоми з власного досвіду.
Цей наратив про «хароших прапагандістов», які раптово отямились і все зрозуміли – також куля. Куля, яка потрапила в ціль. Тренди твітера, західні ЗМІ.
Уже сьогодні потужні світові бренди, такі, наприклад, як Imperial Tobacco, заявляють, що не підуть з росіянського ринку. Адже в росії не всі підтримують війну. Бачили редакторку федеральних новин із плакатом? Як залишити її без брендів?
Ця вистава була не для нас, а для них. Для того, щоб світові гіганти залишили в росії гроші, зберегли там робочі місця, щоб продовжувати війну з Україною було зручніше.
В окупованій Волновасі рашисти убили в госпіталі українських поранених, яких не встигли евакуювати. Кулею в скроню.
Не аплодуйте нелюдам, не подавайте їм куль. Навіть інформаційних.
Сергій Тарута, народний депутат від «Батьківщини», Facebook, 15 березня 2022 року.