Очільник столичної «Батьківщини» Віталій Нестор розповів про впровадження Deputy – програми, що приймає звернення від жителів столиці без особистих відвідин приймальні.
«Моя робота — слухати та чути, що потрібно киянам і допомагати робити місто більш зручним і комфортним для життя. Але іноді буває, що письмові звернення можуть загубитися, а звернення в телефонному режимі не відображають всієї картини подій. Тому я впроваджую Deputy — програму, яка приймає звернення від жителів столиці навіть без особистих відвідин приймальні», – заявив Віталій Нестор.
Як передає пресслужба столичного партійного осередку, кияни зможуть слідкувати онлайн за станом вирішення проблеми.
«Кожен може встановити спеціальний додаток Deputy на свій телефон і створити депутатське звернення. Є можливість детально описати, що сталося та де саме, прикріпити фото і вказати адресу. Дуже зручно! Далі є два сценарії: або я з помічниками одразу розпочнемо роботу над зверненням, або запитаємо в режимі чату додаткову інформацію», – пояснив депутат.
За словами політика, він з командою буде отримувати аналітику громадських звернень. Це допоможе оперативно реагувати на звернення. Детальніше про додаток дивитися тут:https://bit.ly/3CYY4iV