Депутати Рівнеради від «Батьківщини» проголосували за альтернативний друкований символ Рівного, який має стати торговим брендом міста.
Про це повідомляє прес-служба обласної партійної організації.
Упродовж кількох місяців рівняни запропонували 50 варіантів головного знака міста. Варіант, який розробили на замовлення міської ради, користувачі соцмереж просто висміяли, оскільки жодного натяку на приналежність до Рівного доробок на мав. Громадські активісти самі долучилися до створення нового бренду.
«Усі варіанти пройшли ретельний відбір. До фіналу з понад 50 варіантів потрапили сім. Голосування, у якому брали участь і дорослі, і діти, визначило знак, який складе конкуренцію тому, що розробили на замовлення міськради. Остаточне рішення мають прийняти депутати Рівнеради», – розповів депутат від «Батьківщини» Володимир Попик і додав, що голосував за варіант, де зображено Рівненську браму, котра вже протягом декількох століть уособлює місто.