Верховна Рада підтримала ухвалення в цілому закону про зменшення рекламних блоків на телебаченні з 12 до 9 хвилин.
«За» проголосувало 269 народних депутатів.
Представляючи відповідні зміни до Закону України «Про рекламу», один з авторів документу, секретар Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики, депутат від «Батьківщини» Олена Кондратюк повідомила, що законом запроваджується єдина квота для реклами на телебаченні – не більше 9 хвилин на годину замість 12 хвилин, які діють сьогодні.
«Переконана, що глядачі нам скажуть «дякую», і більшість індустрії з розумінням до цього ставиться», – зазначила вона під час виступу з парламентської трибуни.
За її словами, ухвалення закону дозволить виконати ще один пункт Угоди про асоціацію з ЄС.
Народний депутат наголосила, що чітке визначення обсягу рекламного часу дозволить спростити процес моніторингу за дотриманням телерадіокомпаніями законодавства і тому підтримується регуляторним органом.
Водночас, за словами Олени Кондратюк, зазначені зміни до Закону «Про рекламу» не торкнуться радіо, бо, як випливає з п.23 преамбули Директиви про аудіовізуальні медіа-послуги, дія її положень має стосуватись рухомих зображень зі звуком або без, але не охоплювати передачу звукових сигналів або радіослужби.
Тому на радіо запропоновано залишити чинну на сьогодні квоту на рекламу впродовж астрономічної години фактичного мовлення (20%).
Авторами внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо частки реклами, яка розповсюджується на телебаченні і радіо) №2343 є члени фракції «Батьківщина» Олена Кондратюк, Олександр Абдуллін та інші народні депутати з фракцій парламентської коаліції.