Питання реформи «Укрзалізниці» на часі, як ніколи. Проблем назбиралося настільки багато, що «УЗ» починає буквально розсипатися. По-перше, стан потягів, вагонів та колій дуже плачевний.
Аварія з Інтерсіті просто прокричала увесь голос: якщо нічого не змінити, то їздити на потягах буде просто небезпечно. І все це на тлі шалених збитків і дуже тяжкої економічної кризи в концерні.
Єдиний шанс все вирішити – це комплексна реформа залізниці.
«Укрзалізницю» треба розділяти на окремі підприємства, які займатимуться окремо пасажирськими перевезеннями, вантажними та обслуговуванням усієї інфраструктури «УЗ». Цим треба займатися вже сьогодні.
Чому досі нічого не зроблено?
Таке ж питання виникло у членів ТСК. Ми намагалися дізнатися у наглядової ради «УЗ», яка вже незмінно працює 3 роки, чому власне немає плану розвитку та плану реформ залізниці? Втім, відповіді ми так і не отримали.
В мене є всі підстави вважати, що саме наглядова рада блокує процес реформування «Укрзалізниці».
Костянтин Бондарєв, народний депутат від «Батьківщини», Facebook, 12 квітня 2021 року.