Про зміни до Регламенту Верховної Ради України і так званий «антиколомойський» закон
Мені не подобається політичний спам, коли подають поправки заради поправок. Сам ніколи цим не зловживав і вважаю це абсолютно неправильним. Але чинний Регламент Верховної Ради дозволяє правки групувати по розділах і відповідним чином їх голосувати. Тобто комітет має всі можливості, якщо не полінується і зробить свою роботу, згрупувати поправки до так званого «антиколомойського» закону і таким чином винести у зал для голосування. Тоді всі 16 тисяч поправок нівелюються. Читайте Регламент, там усе написано, що треба робити. Просто свою роботу треба робити якісно!
Зміни до Регламенту, які пропонується до розгляду, можуть обмежувати конституційні права народних депутатів і абсолютно нівелюють будь-яку законодавчу процедуру.
В історії України були випадки, коли парламент лишався єдиною дієздатною інституцією, яка рятувала ситуацію в країні. Зокрема, це було під час проголошення незалежності України, Революції гідності та Помаранчевої Революції. Тому роль парламенту не можна нівелювати, як це зараз намагаються робити.
Всі пам’ятають закони 16 січня, які приймались режимом Януковича? То до них у четвер додадуться ще закони 16 квітня. Бо по суті за ними, Верховну раду можна закрити на замок – вона стає не потрібною. Нехай в Офісі Президента штампують закони. Не можна робити так, що депутат від опозиції не зможе представити свою позицію, бо має 1 хвилину на одну поправку. Це абсолютно нівелює будь-яку законодавчу процедуру.
Щодо так званого «антиколомойського закону», то ви знаєте, що там написано? Що юрисдикція українських судів не буде стосуватись усіх справ, які стосуються банків. Ви уявляєте собі, що Конгрес США скаже, що Верховний суд США не має жодних справ до будь-яких питань, які стосуються банківської системи США? Так це й Конгрес рознесуть. А у нас хочуть це зробити й називають це законом, який погоджений з МВФ. Я хочу запитати у МВФ, ви сидите в Америці і хочете прийняти такий закон в Україні, що українські суди не мають ніякого відношення?
Давайте напишемо закон, що державний банк Приватбанк, 100% акцій яких належить державі, не може бути приватизований впродовж 50-100-200 років і закриємо це питання. І не будемо город городити, змінюючи Регламент ВРУ і по суті віддаючи банківську систему під зовнішній вплив.
Іван Крулько, народний депутат від «Батьківщини», Facebook, 16 квітня 2020 року.