Альона Шкрум: Дотримання умов карантину може зупинити розповсюдження коронавірусу

Частина користувачів Фейсбуку ніяк не може заспокоїтись щодо закритого метро у Києві. Спостерігаю і не можу повірити.

Спочатку, звісно, було, що «влада нічого не робить», тепер – «як могли закрити метро! чим думали!».

Аргументи із серії – «ніде у світі не закривають метро!», «в країнах ЄС – нормально метро працює».

По-перше, такі твердження не відповідають дійсності.

По-друге, є чисто політичною історією в часи, коли про політику треба забути. Хоча б на 2 тижні.

По-третє, здоровий глузд тут має говорити, що лише жорсткий карантин може зупинити розповсюдження вірусу.

Наша задача – скоротити кількість усіх контактів, і виграти час, щоб госпіталі заповнювалися хворими якомога повільніше.

В Італії, Франції та Швейцарії, де працювало метро і кінотеатри до останнього, з цією задачею точно не впоралися.

Треба це чесно визнати – у погоні за щоденним комфортом Західна Європа проспала коронавірус. І тепер ледь справляється з пандемією.

Давайте раз у житті – повчимося на чужих помилках. А не будемо робити ті ж самі.

Невелика підбірка для вашого розуміння про метро і коронавірус, якщо хочете розібратися:

У Лондоні закривають 40 станцій метро. Це величезна кількість.

Фактично можна буде доїхати лише з кінцевих станцій в аеропорт та у центр міста.

Як пояснення, Борис Джонсон каже, що провели аналіз, що у Лондоні вірус поширювався в рази швидше, ніж у всіх інших містах, і одним з великих місць розповсюдження-зараження – вважають саме метро.

У Парижі на 50% скоротили кількість потягів та кількість станцій, які обслуговують електрички, тобто RER.

Щодня – нова інформація про закриття ліній/станцій метро та скорочення їх часу роботи. Декілька днів взагалі працювали лише дві «центральні» лінії метро – лінія 1 та 14, всі інші були закриті.

Пізніше їх відкрили частково – але близько 50% відсотків станцій не будуть обслуговуватися.

Наприклад, перевірила: з двох місць, де я жила під час роботи у Парижі, доїхати на метро у центр неможливо, лише автобус.

Китай та США – там, де працює метро, проводяться безпрецедентні рівні дезінфекції та обліку пасажирів – на які ми зараз фізично НЕ здатні.

Бостонське метро повністю дезінфікують кожні 4 години, Нью-Йорське починає працювати пізніше, завершує – раніше, працює менше і рідше – через дезінфекцію. У Вашингтоні – поїзди їздять кожні 15 хвилин, працюють менше на 4 години.

Всюди людей благають мінімально користуватися метро.

У Китаї, в метро Пекіну, поїзди їздять кожні 10 хвилин і потрапити у метро вдень можна лише за онлайн резервацією вашого тайм-слоту. Без резерву – ні! Так контролюють кількість пасажирів у вагонах. На вході до метро – абсолютно всім міряють температуру.

Постійна дезінфекція та перевірка вентиляції.

Отакі справи, друзі.

Тому поки скорочуємо кількість контактів і живемо без метро, так.

Єдина проблема, яку зараз вирішують люди (і скоро вирішать з усіх різних сторін) – це транспорт для медиків.

Альона Шкрум, народний депутат від «Батьківщини», Facebook, 19 березня 2020 року.

Календар новин

Останні новини

Фото дня

Відео дня

Пряма мова