У Києві має працювати повноцінний громадський електротранспорт за європейською аналогією.
Варшава в багатьох аспектах схожа на Київ. Однак, у столиці Польщі 2700 одиниць громадського транспорту, а в нашій – 900. Це втричі менше.
Про це заявив кандидат в мери Києва від «Батьківщини» Олексій Кучеренко під час зустрічі з виборцями. Політик переконаний, що транспортний колапс напряму пов’язаний із непрофесійною діяльністю керівних кадрів столиці.
«Одну із 3-х дорожніх смуг відвели під громадський транспорт, звичайні автівки «втиснулися» в інші 2 ряди, автоматично потрапивши в затори. На жаль, у нас закрили цю смугу і громадського транспорту не додали. У результаті людям немає куди подітися. Влада мала б встановити зупинки з таблом, на яких відображається систематичний графік прибуття громадського транспорту, як робиться в усьому цивілізованому світі. Це все комплексні непрофесійні прорахунки. Я переконаний, ці дії диктували деякі перевізники за відповідні гроші, які сьогодні циркулюють у цьому сегменті», – зазначив політик.
Олексій Кучеренко запевнив, що має стратегію розв’язання транспортного колапсу і реалізує її у випадку перемоги на виборах міського голови Києва.
«Ми з командою беремо на себе зобов’язання удвічі скоротити час перебування киян у громадському транспорті. Це один із ключових пріоритетів нашої команди. Потрібно запустити внутрішню, кільцеву електричку. Нашою командою заплановано побудову 2-х тунелів. Я вам гарантую, що це реально зробити за рахунок інвесторів, створивши сприятливе середовище для інвестицій. І я знаю, як налагодити цей процес»,– запевнив політик.