Закарпатська «Батьківщина» найбільше спілкується з виборцями через Інтернет

З-поміж усіх закарпатських осередків парламентських партій найактивніше спілкується з виборцями через Інтернет «Батьківщина». Такі результати досліджень у мережі Facebook оприлюднив в Ужгородському прес-клубі голова місцевої організації «ОПОРА» Святослав Бабіля.

Про це повідомляє прес-служба Закарпатського обласного партосередку.

«Переважна більшість обласних осередків не використовують соцмережі як інструмент комунікації зі своїм виборцем, – каже Святослав Бабіля. – Можливо, і виборці не розглядають такі сторінки як джерело комунікацій чи як можливість донести свою позицію. Переважно сторінки у ФБ не задіюють для поширення місцевих новин, за винятком «Батьківщини» та «Самопомочі».

Наприклад, «Народний фронт», за словами Святослава Бабілі, за півроку опублікував усього 23 новини. Поширень новин – 17, вподобань – 31. Така ситуація майже в усіх партійних осередках, окрім «Батьківщини», де за цей період налічується 257 постів, 118 – місцевих новин, 49 інформацій про лідера блоку.

«Сторінка ефективно використовується для спілкування й для поширення інформації. За цей період 250 постів вподобали 5561 раз», – коментує Святослав Бабіля.

Календар новин

Останні новини

Фото дня

Відео дня

Пряма мова