Київська «Батьківщина» вимагає посилити контроль громади за розміщенням реклами

Фракція ВО «Батьківщина» в Київраді висловила свої зауваження та пропозиції до проекту рішення стосовно концепції розвитку зовнішньої реклами в столиці.

Про це повідомляє прес-служба Київської міської парторганізації.

За словами голови фракції «Батьківщина» в Київраді Володимира Бондаренка, Київ – одне з небагатьох міст України, в якому представники громади не можуть контролювати та впливати на розміщення реклами.

Фракция

«Комісію з числа депутатського корпусу, яка контролювала розміщення рекламних об’єктів у столиці, ліквідував 2010 року тодішній голова КМДА О. Попов. Не передбачено її створення і в презентованому проекті. Тобто приймати рішення про те, які, кому, на скільки і як дорого видавати дозволи на встановлення й демонтаж бордів, скроллів та сітілайтів, буде КМДА, а не громада», – заявив Володимир Бондаренко.

Фракція вимагає передбачити в проекті рішення створення відповідного контрольного органу – комісії Київради з питань розміщення реклами.

Окрім того, «Батьківщина» пропонує заборонити в подальшому встановлення рекламних конструкцій «скролл», адже вони надзвичайно псують зовнішній вигляд столиці України.
«Кияни негативно ставляться до засилля рекламних скроллів, бордів та сітілайтів, які нав’язливо встановлюють на будь-яких вільних ділянках. Тому було б непогано – як сатисфакцію – використовувати кошти, отримані за надання площ під рекламу, на соціальні програми. Наприклад, на відродження річки Почайна чи Либідь. І цю норму треба прописати у відповідному документі», – запропонував Володимир Бондаренко.

Календар новин

Останні новини

Фото дня

Відео дня

Пряма мова